Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Idag, 19:57 0 kommentarer
+2
Idag avgjordes Lag-SM i Engelsk Sporting hos Skokloster Wings & Clays. Nästan 90 deltagare tampades med 100 duvor i rekordvärmen. 13 av dessa skyttar utgjordes av Eskilstunas egna SM-trupp med 4 anmälda lag som hade som mål att försvara de två medaljer vi fick förra året - och det gjordes med bravur!
LAG-SM-GULD TILL ESKILSTUNA JSK LAG 1: RICHARD, OLIVER och VIKTOR!
LAG-SM-BRONS TILL ESKILSTUNA JSK LAG 2: AMANDA, SIMON och STOFFE!
Extra grattis till Amanda och Simon som fick sina första SM-medaljer i och med detta!
Individuellt (ej SM) kunde vi såklart inte hålla oss borta från prispallarna:
Dam-klass
1. Amanda, 84 träff!
70+-klass
3. Stephan, 66 träff!
Öppen klass
1. Richard, 93 träff!
3. Oliver, 88 träff!
med Simon och Viktor tätt följt på 4-5:e platserna!
Stor grattis alla medaljörer och övriga duktiga Eskilstuna-skyttar!
Nu laddar vi om - nästa vecka väntar SM (lag+individuellt) i Fitasc där fler medaljer ska försvaras!
Resultatlistan kommer här så snart den blivit publicerad.
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies